11 Ekim 2008 Cumartesi

dedikodu part2

evet bunlarla bulustum.bu ikisi masallah pek iyiler. bir flort bir flort. ya cok sinir bi durum, sonra ben cektim kizi kenara/ bak beni cagiriyorsun ama ne is bu cocukla ayni odada kalmak istiyorsan soyle; yalniz pek hos bir durum degil cunku single room icin 2 kati fiyat odemem gerek/gibisinden bisiler soyledim.
neyse kiz ben seni once cagirmistim sorun yok dedi ama ben tum gun siniroldum geceyi bunlarla geciricem diye gerildim.
sonra tam nagoya trenine binmek uzereyken ben mucizevi bir sekilde takayamada bir temple da yer budum. normalde aylar oncesinden her yer dolmus. ama nasil mutluyum anlatamam. bu ikisi nagoyaya gitti ben budist temple a. sanirim hayatimda uyudugum en guzel uykuydu. ustelik festivalin gece kismini da gormus oldum...

Hiç yorum yok: