1 Ekim 2008 Çarşamba

yarin shinkansen e binicem cok heyecanliyim. cam kenarindan yer aldim umarim basim donmez...
bir de TOKYO diye bi film var vizyonda dvd sini aradim ama henz yok. 3 kisa filmden olusuyor birini michael gondry cekmis. gitsem mi diye dusundum ama ingilizce alt yazi yok. artik beklicez istanbula gelsin diye...
ofise biir kutu gonderdim. turk postasi kaybetmezse iyi olu. hediyeler icinde valla. ama sigorta yaptirdim artik kaybolurlarsa istanbuldan birseyler alirim sizleere, bir de yazlik kiyafetleri koydum tasimiim diye cok akillica oldu cok sevindim bu ise... e 100 ytl verdim ama 6.5 kilo gonderdim...sevince kizma tasiyamazdim bundan sonra surekli yer degistiricem...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

benim hediyem nolcak....:)

elif dedi ki...

e seninkini tunus a postalarim artik ya da yilbasini beklersin...