11 Eylül 2008 Perşembe

aux bacchanales-melodi-ferda-porsche

albert beni turk bir arkadasiyla tanistirmak icin ogle yemegine davet etmisti. Bugun unlu bir fransiz lokantasi varis burada ona gittik. Turk arkadasi 45 yaslarinda evli cocuklu dunya tatlisi turk misafirperverliginin ust noktasinda biri. Birlesmis milletler de ust duzey birsey ama ne bilmiyorum. Ayrica onun arkadasinin kizi olan eylemlerin doneminden MELODI diye bir kiz daha vardi. Sirin bir kiz burada calisiyormus 9 aydir.
ben sunu anladim bu is guc sahibi nufuslu insanlar kendi ulkelerinden olanlar pek bir yardimcilar. amerikadaki gibi. alakaniz olmayan insanlar sizi kolluyor, size araci oluyor falan filan. yani paranoyak olmaya gerek yok. turk adam hepimize hediyeler getirmis gelirken ne kadar ince.
neyse sonra albert beni yaptigi bir binaya goturdu arabasi orada park ediliymis. gezdirdi binanin nasil harika bir bina oldugunu; kendisinin nasil harika bir mimar oldugunu anlatti...
sonra otoparka indik ve orada duran ama herhalde baskasinindir diye dusundugum metalik gri bir PORSCHE ye binip ofise geldik. hayatimda ilk ve son kez porsche ye bindim sanirim. turkce konusmak da superdi tabi.
ogle yemeginde ne yedigimi merak edenlere:
balkabagi corbasi
kremali sebzeli levrek
cikolatali kek-espresso

5 yorum:

ceren dedi ki...

aman tanrim porche lar falan ne diyim elifcim supermis valla.

ceren dedi ki...

bu arada herdiye neymis merak ettim :)

elif dedi ki...

bir imac
bir iphone
bir cift ayakkabi
bir de canta:)

Adsız dedi ki...

elif
bence bu albert sana maas vercek,sende orada daha uzun kalcen,na buraya yazıyorum.
ben esra:))

elif dedi ki...

yaa diyorum sana dun bana burada para almadan stajer olarak calisiyorum diye kagit imzalatti.
oolum patron milleti hepsi ayni. para ancak kendilerine. ya bari 1000 dolar verseydi kirami verirdim. o zaman donmezdim valla...cunku cok harcanmiyo burada...