10 Eylül 2008 Çarşamba

ofis-ev

genel istek uzerine biraz ofis ve ev hayatimdan bahsediim.
ev-kudanshita 502
2 tane ev arkadsim var. ALEX adinda bir rus diger STEPHANIE adli bir fransiz.
Alex IT engineer ozel bir sirkette calisiyor.
Stephanie fransiz konsolosluguna bagli olarak french social community diye bir yerde calisiyor. Stephanie biraz saskin. liseyi burada okumus babasi business man. sonra universitede japonca okumus fransada ve tokyoya geri donmus. japoncasi cok kotu. onun japonca konusmaya calisma sevdasi yuzunden hesap oderken-siparis verirken cok zorlaniyoruz. Sonuc olarak onun da hic arkadasi yok o yuzden birlikte takiliyoruz.
Alex rusa benzemiyo pek. herkes onu fransiza benzetiyormus! ama 4 tane altin kaplama disi var arka tarafta. Bu onu tamamen rus yapiyor tabi... Surekli yemek yapiyo ve ortaligi pis birakiyo. 3 senedir bu binada ust kattaki en buyuk odada kaliyor. odadan pek cikmiyor sosyal degil yani.

ofiste ise international bir ortam var demistim.
tokyo da cok fransiz var ama en siradanlari buraya gelmis sanirim. cok nazik ve yardimsi ofisteki herkes. hafta sonu aksamlari birlite bisiler yapiliyo. ofisten en cok Macar kiz BEA yi sevdim. benimle birlikte basladi. erkek arkadasiyla buraya tasindilar. cocuk da tiyatrocu. cok sirinler. ben onlarla takiliyorum genelde.
bir de claudia ver alman o her seyi biliyor. tum sorularimi ona soruyorum. haftaya cuma dogum gunu disari cikicaz. hatta karaokeye gidicez. supeeeer. karaokeye gitmek icin grup olmak lazim o yuzden hic gidemedim daha:(
ogle yemeklerinde cok komplike yerlere gidiyorlar. biz beayla sandvic alip parka gidiyoruz/daha ucuz oluyor. sosyallesmek isteyince de onlarla gidiyoruz. dun sashimi ve tempura / cig ve kizarmis balik/ restoranina gittik. superdi ama cok yemisim uykum geldi.

albert/patron istanbul da is yapmak istiyor deli gibi. kibris da kuveyt yatirimi olan dev bir marina-waterfront projesi varmis. bizim ofisle ortak calismak istiyor. ama patron o olacak konsept falan ondan cikacak. bizimkilere sordum olumlu baktilar. ama daha kontrakt falan imzalanmadi biraz hayali bir proje gibi geldi bana... bakalim...

Hiç yorum yok: