8 Eylül 2008 Pazartesi

miyazaki ruyasi

ghibli muzesine girmeye fazlaca kafayi takmisim sanirim dun gece soyle bir ruya gordum;
ghibli muzesine girmek isteyenleri toplayip otobuslerle okyanus kiyisinda bir kasbaya goturuyorlar. burada bir yarisma duzenleniyo ve sadece kazananlar bilet alabilecek. yarisma da su; bahsetmis oldugum ozel bilet makinalarindan bir oyun oynuyorsun ve bileti hak etmek icin belli bir skor yapman gerek. benim sinirim bozuluyo cunku oyunu hic oynamamisim bilmiyorum. cok uzuluyorum o kadar yolu bosuna geldim diye. sonra orada yasayan kisa ve sevimli bir japon cocuk gulerek gelip sana yardim ediim ben oyniim senin yerine diyor. cocuk oraya yerlesmis ve defalarca muzeye girmis. ve benim icin super bir skor yapip ozel bir bilet aliyo. cok mutlu oluyorum... budur

Hiç yorum yok: