22 Eylül 2008 Pazartesi

yarisma son 2 gun

yarismanin tesliminde postaciyi ayarlayip 1 gun dah kazanmaya calisiyorlar. yani sistem her yerde ayni... umarim o bir gunu kazanamazlar benim 1 gunum daha yok valla.
burada alban diye bi fransiz adam var demisitm ya biraz tutuk, kendisi landscape architect ama bize yardim ediyor. biraz once soyle bir diyalog yasadik:
oncelikle verdigim eskizi ters tutup her seyi ters cizmis, onu kibarca uyardim mirror yapti.
sonra ofislerin arasina koridor koymayi unutmus ve ilk ofisin disinda hic bir yere gecemiyorsun. saka gibi biri yani bi de tavirlarini gorseniz landscape de dahi sanki. yani bunu vcizmek icin mimar olmaya gerek yok elindeki cizimi duz tutamiyo.
allahtan alingan degil gulduk baya. senin icin cok uzuluyorum ama bunu yapman lazim benim vaktim yok dedim. bakalim ucuncu kez ne cizmis olacak...
ya biz ne landscape ciler gorduk, ne detaylar cizdiler/ceyda meselaaa.
valla boyle seyler gorunce insan kendini iyi hissediyo, zeki mesela...

Hiç yorum yok: